Asset Publisher
Zaproszenie do składania ofert o zamówienie publiczne udzielone o wartości mniejszej niż kwota 130 000 złotych
- Zamawiający
Nadleśnictwo Lubin, ul. Spółdzielcza 18, 59-300 Lubin
zaprasza do złożenia oferty na:
- Przedmiot zamówienia:
Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Lubin i
utrzymania terenów zewnętrznych, składające się z czterech części:
- Część 1 — sprzątanie pomieszczeń biurowych, pomieszczeń sanitarnych i szlaków komunikacyjnych wewnątrz budynków przy ul. Spółdzielczej 18 i 18a - zgodnie z załącznikami 1 i 2
- Część 2 — utrzymanie czystości na zewnątrz budynków (odśnieżanie i odiadzanie, zamiatanie placu) — zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3
- Część 3 — utrzymanie terenów zielonych w Nadleśnictwie oraz w trzech kancelariach (koszenie trawników, przycinanie drzew i krzewów i żywopłotów) - zgodnie z załącznikiem nr 4
- Część 4 — okresowo od marca do października Pomieszczenie PAD (sprzątanie pomieszczenia biurowego, pomieszczenia sanitarnego i szlaków komunikacyjnych , znajdujący się wewnątrz budynku znajdującego się przy ul. Spółdzielczej 18) – zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2
3. Termin realizacji zamówienia : 0d 01.04.2024 r do 31.03.2025 r.
4. Kryteria oceny i wyboru ofert :
najniższa cena za sumę wszystkich części (część 1 + część 2 + część 3 + część 4 = suma)
5. Warunki jakie powinny spełniać Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia
publicznego (np. posiadanie koncesji, uprawnień, zezwolenia, udzielenie gwarancji):
- Referencje na sprzątanie powierzchni biurowych na co najmniej rok w ostatnich 5 latach
- Inne referencje poświadczające rzetelność i profesjonalizm prowadzonej działalności W zakresie sprzątania i utrzymania terenów zielonych
- Nadleśnictwo zastrzega sobie możliwość sprawdzenia u źródła dostarczonych referencji
6. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić czytelnie w języku polskim, W
formie pisemnej, podając nazwę i adres Zamawiającego oraz adnotację:
„Oferta na sprzątanie Nadleśnictwa Lubin 2024/2025”
Oferta powinna zawierać:
Nazwa i adres WYKONAWCY
NAZWA: .....................................................................................................
ADRES: .....................................................................................................
NIP: ...........................................................................................................
NR RACHUNKU BANKOWEGO: .....................................................................
- Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za (proszę podać koszty miesięczne):
Część 1:
cenę netto: ............................................. ZŁ
podatek VAT: ZŁ
cenę brutto: ............................................. ZŁ
słownie brutto: ZŁ
uwagi ....................................................................
Część 2:
cenę netto: ............................................. ZŁ
podatek VAT: .......................................... ZŁ
cenę brutto: ............................................. ZŁ
słownie brutto: .............................................................................. ZŁ
uwagi
Część 3:
cenę netto: ZŁ
podatek VAT: .......................................... ZŁ
cenę brutto: ZŁ
słownie brutto: .............................................................................. ZŁ
w tym
- Utrzymanie terenów zielonych wokół Nadleśnictwa ui. Spółdzielcza 18 i 18A
cenę netto: ............................................. ZŁ
podatek VAT: .......................................... ZŁ
cenę brutto: ............................................. ZŁ
- Utrzymanie terenów zielonych kancelaria Polkowice/Sieroszowice ul. Zawilcowa 1 59-100 Polkowice
cenę netto: ............................................. ZŁ
podatek VAT: ZŁ
cenę brutto: ............................................. ZŁ
- Utrzymanie terenów zielonych Kancelaria Rudna/Orsk ul. 1 maja 10 3| 59-305 Rudna
cenę netto: ZŁ
podatek VAT: ZŁ
cenę brutto: ............................................. ZŁ
- Utrzymanie terenów zielonych Małomice/Tymowa Składowice 128 59—300 Lubin
cenę netto: ZŁ
podatek VAT: ZŁ
cenę brutto: ............................................. ZŁ
Część 4:
cenę netto: ............................................. ZŁ
podatek VAT: .......................................... ZŁ
cenę brutto: ZŁ
słownie brutto: .............................................................................. ZŁ
uwagi ....................................................................
7. Miejsce i termin złożenia ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 18.03.2024 r. roku, do godziny 10:00 w sekretariacie Zamawiającego przy ul. Spółdzielczej 18, 59-300 Lubin pocztą tradycyjną, osobiście, pocztą elektroniczną
(Iubin@wroclaw.Iasy.gov.pl).
8. Do kontaktów w przedmiotowej sprawie wyznacza się pracownika merytorycznego w
osobie Joanna Karaszewska tel. 76 841-23-00.