Lista aktualności
NABÓR WEWNĘTRZNY NA STANOWISKO ds. finansowo księgowych
NADLEŚNICZY NADLEŚNICTWA LUBIN OGŁASZA NABÓR WEWNĘTRZNY NA STANOWISKO ds. finansowo księgowych
1. Organizator naboru
Nadleśnictwo Lubin
ul. Spółdzielcza 18, 59-300 Lubin
Tel. 76 841-23-00, CISCO 1314100
e-mail: lubin@wroclaw.lasy.gov.pl
2. Tryb prowadzenia naboru
Nabór prowadzony jest w oparciu o Zarządzenie nr 14/2020 z dnia 7.07.2020 r. Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy w biurze i jednostkach organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu.
3. Adresaci naboru
W naborze wewnętrznym mogą uczestniczyć wyłącznie pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę w jednostkach Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe w dniu podpisania ogłoszenia o naborze.
4. Określenie stanowiska pracy
Stanowisko ds. finansowo księgowych
Nadleśnictwo Lubin
5. Opis niektórych czynności wykonywanych na stanowisku – zakres ważniejszych
zadań:
1) kontrola prawidłowości, kompletności i terminowości oraz formalno rachunkowa dokumentów księgowych,
2) prowadzenie ewidencji przychodu i rozchodu materiałów drzewnych i niedrzewnych,
3) prowadzenie ewidencji materiału sadzeniowego i użytków ubocznych,
4) przeprowadzanie transferów z i do rejestratorów leśniczych oraz rozliczanie historii pracy,
5) czuwanie nad realnością i dokonywanie uzgodnień sald,
6) przygotowywanie i rozliczanie inwentaryzacji,
7) wystawianie faktur VAT i faktur korygujących,
8) prowadzenie sprzedaży detalicznej,
9) naliczanie rekompensat, odsetek oraz systematyczne monitorowanie należności wraz z prowadzeniem windykacji,
10) księgowanie faktur magazynowych, prowadzenie gospodarki materiałowej (przyjęcie i rozchód magazynowy),
11) prowadzenie spraw związanych z darowiznami.
6. Wymagania obligatoryjne (podstawowe)
1) wykształcenie wyższe - preferowany kierunek studiów: finanse i rachunkowość
2) doświadczenie zawodowe – 3 lata w księgowości (preferowane w LP)
3) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
4) znajomość przepisów z zakresu podatku VAT oraz PDOP
5) znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych pakietu biurowego MS Office (Word, Excel, Outlook).
7. Wymagania dodatkowe (preferowanie)
1) doświadczenie w pracy w jednostce organizacyjnej Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe,
2) znajomość Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,
3) umiejętność obsługi Systemu Informatycznego Lasów Państwowych,
4) prawo jazdy kat. B i możliwość wykorzystania samochodu prywatnego do celów służbowych.
8. Oczekiwania wobec kandydata
1) umiejętność pracy w zespole,
2) samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność,
3) bardzo dobra organizacja własnej pracy,
4) dyspozycyjność,
5) sumienność i rzetelność,
6) chęć samodoskonalenia i pogłębiania wiedzy.
9. Wymagane dokumenty
1) list motywacyjny wraz z danymi kontaktowymi,
2) życiorys (CV),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
4) kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika (wg wzoru określonego w załączniku nr 1),
5) klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Nadleśnictwie Lubin (wg wzoru określonego w załączniku nr 2),
10. Warunki zatrudnienia
1) miejsce wykonywania pracy – biuro Nadleśnictwa Lubin ul. Spółdzielcza 18, 59-300 Lubin;
2) umowa o pracę na czas określony do 31.01.2025 r. z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony;
3) wynagrodzenie i inne świadczenia pracownicze określone w Ponadzakładowym Układzie Zbiorowym Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 29.01.1998 r. ze zmianami,
4) możliwość rozwoju zawodowego,
5) świadczenia socjalne i dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne,
6) przewidywana data zatrudnienia – maj 2024 r.
11. Termin i miejsce składania ofert
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 19.04.2024 r. do godz. 15.00 w jeden z następujących sposobów:
1) osobiście w zamkniętej kopercie w sekretariacie Nadleśnictwa Lubin w Lubinie ul. Spółdzielcza 18, 59-300 Lubin (sekretariat czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00)
2) pocztą tradycyjną na adres:
Nadleśnictwo Lubin
ul. Spółdzielcza 18
59-300 Lubin
3) elektronicznie na adres: lubin@wroclaw.lasy.gov.pl
Każda forma przesłania ofert powinna być opatrzona dopiskiem:
„Dokumenty aplikacyjne na stanowisko ds. finansowo księgowych”.
W przypadku przesłania dokumentów pocztą decyduje data wpływu dokumentów do Nadleśnictwa. Dokumenty, które wpłyną do Nadleśnictwa po terminie wskazanym jak wyżej nie będą przyjęte do postępowania rekrutacyjnego i bez otwierania koperty
zostaną odesłane na adres korespondencyjny kandydata/kandydatki.
12. Zasady przeprowadzania procedury rekrutacji:
Proces rekrutacji prowadzić będzie Komisja rekrutacyjna powołana przez Nadleśniczego Nadleśnictwa Lubin.
Rekrutacja będzie prowadzona w dwóch etapach:
- Etap I – weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym,
- Etap II – rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami; powiadomienie telefoniczne lub pocztą elektroniczną uczestników procesu rekrutacyjnego o wynikach.
11. Informacje dodatkowe
1) Po zakończeniu procedury naboru, komisyjnie niszczone są wszystkie dokumenty przesłane przez kandydatów za wyjątkiem dokumentów kandydata wyłonionego w konkursie.
2) Nadleśniczy Nadleśnictwa Lubin zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru na każdym etapie bez podania przyczyny.
3) Nadleśnictwo nie zwraca kandydatom kosztów związanych z rekrutacją.
4) Osobą upoważnioną do udzielania informacji w sprawie naboru jest St. Specjalista ds. pracowniczych Agnieszka Hanula tel. 76 841-23-00 wew. 131, tel. CISCO 1314131.
Załączniki:
1) kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika
2) klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy